Pagina's

18-09-2015

Applaus



                                                       
 ‘Applaus voor deze hoer’

dames en heren
deze trut heeft op haar geweten
zielen die zij heeft versleten
die zij heeft weten te bezeren

jij was het die mij verzwakte
begoochelde en lekker maakte
jij was het die vrijuit wegliep
en ik was de gepakte

je krijgt van mij een dik applaus
je hebt me immers toch verrast
met dit gevaar lang op de loer
en ik als eregast

gewetenloze teef, bedankt!
je hebt ook mij te grazen
de stomkoppen die daar intrappen
en op je lichaam azen

vaagheid was je redmiddel, in vele situaties
die keer dat jij geen uitweg vond
en ik op overwinnen stond
maar net nu het te laat is

zal niet langer moeite nemen
ga me niet verweren
toon me weer een man met moed
net als al die keren

nu zwijg ik wat en hou me stil
denk even terug, de sfeer wordt kil
de mist trekt op, de zon komt door
ik lig er niet van wakker hoor!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kritisch = analytisch